ذخیره‌گاه‌های پیاز و کچالو در بدخشان به بهره‌برداری سپرده شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۸/۲۱ - ۱۱:۱۹
ذخیره‌گاه‌های پیاز و کچالو در بدخشان به بهره‌برداری سپرده شد


۲۱عقرب ۱۳۹۹
مسوولان ریاست زراعت بدخشان از تکمیل شدن کار ساخت ذخیره‌گاه‌های پیاز و کچالو در این ولایت خبر داده می‌گویند که این ذخیره‌گاه‌ها آماده بهر‌ه‌برداری است.
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، از طریق برنامه مدیریت محصولات زراعتی ۷۵ ذخیره‌گاه کچالو و ۵۶ ذخیره‌گاه پیاز در ولایت بدخشان ساخته است. کار ساخت این ذخیره‌گاه‌ها به تازگی به پایان رسیده و با آغاز بهره‌برداری از آن مقدار قابل ملاحظه‌ی پیاز و کچالو ذخیره می‌شود.
ساخت این ذخیره‌گاه‌ها ۶۶ میلیون و ۳۶۰هزار و ۸۹۹ افغانی هزینه برداشته که ۹۰درصد آن توسط وزارت زراعت و ده دیگر باقی مانده توسط مستفیدشوندگان تامین شده است.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

 سفر معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت پروان

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در رائس یک هیئت متشکل از روئسا و متخصصین وزارت زراعت به منظور بررسی وضعیت کلی زراعت و مالداری و حل مشکلات. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۵:۴
Background image

جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کندز برگزار شد

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه هیئت تخنیکی  جلوگیری از غصب و استرداد زمین های غصب شده در ولایت کندز تحت ریاست مولوی امان ‌الله حسن رئیس هیئت تخنیکی و با اشتراک اعضای هیئت دایر گردید.
در این. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۵۱
Background image

سروی زمین‌های زراعتی قریه زمان کور بالا و ملکان ولایت پنجشیر جهت زهکشی

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری زمین‌های قریه زمانکوربالا و ملکان ولایت پنجشیر را جهت شناسایی ساحاتی که نیاز به زهکشی دارد سروی نمودند.
به اساس عرایض مردم زمان. . .

BACK TO NEWS