دیدار وزیر زراعت با رئیس شرکت نمایشگاهی سورنا سپهر پارسیان ایرانی 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۲ - ۱۳:۵۳
دیدار وزیر زراعت با رئیس شرکت نمایشگاهی سورنا سپهر پارسیان ایرانی 

۲۲ قوس ۱۴۰۲ هـ.ش
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با مسعود آزاد بخت رئیس شرکت نمایشگاهی سورنا سپهر پارسیان ایران دیدار کرد.
مسعود آزاد بخت رئیس شرکت سورنا سپهر پارسیان ایران در این دیدار علاقمندی خویش را بر سرمایه گذاری در سکتور زراعت و مالداری افغانستان ابراز کرده همچنان از  طرحی جهت سرمایه گذاری در سکتور زراعت سخن زده و خواستار همکاری وزارت زراعت در آن بخش شد.
 مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در این دیدار اطمینان همکاری‌های لازم را به تجار ایرانی سپرده و همچنان هدایات لازم را جهت فراهم نمودن سهولت‌ها برای مسوولان مربوطه سپرد.
شرکت نمایشگاهی سورنا سپهر پارسیان ایران در بخش  برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در کشور ایرن فعالیت می‌نماید که به گفته رئیس شرکت متذکره قرار است در آینده نزدیک یک نمایشگاه زراعتی در افغانستان نیز برگزار نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS