دیدار وزیر زراعت با  شماری از بزرگان، متنفذین و جوانان ولایت سمنگان

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۷ - ۸:۳۸
دیدار وزیر زراعت با  شماری از بزرگان، متنفذین و جوانان ولایت سمنگان

مولوی عطاءالله‌عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در جریان سفر به ولایت سمنگان با تعدادی از جوانان، بزرگان و متنفذین ولسوالی های مختلف آن ولایت دیدار  کرد.
در این دیدار باشنده‌گان سمنگان در مورد افزایش محافظان درختان پسته، اعمار بند کلی ولسوالی خورم و سارباع و اعمار کانال‌های آبیاری پیشنهادات شان را به وزیر زراعت بیان کرده و خواستار عملی سازی آن شدند.
 در همین حال وزیر زراعت پس از استماع پیشنهادات در مورد گفت که امسال برای حفاظت از جنگلات 1200 نفر تازه منظور شده تا استخدام گرددد و یکی از  آن ولایت‌ها سمنگان خواهد بود که در آن محافظین جنگلا افزایش خواهد یافت، همچنان وزیر زراعت در مورد اعمار کانال‌های آبیاری گفت تلاش می نمایند تا این بند ساخته شود  و در مورد بند کلی نیز  تا حالا در کابینه چند بار بحث شده و آن را تعقیب می‌کنند تا اعمار گردد.
در جریان این دیدار والی، قوماندان امنیه و روسای محلی ولایت سمنگان و شماری از روئسای و متخصصان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری  نیز حضور داشتند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS