دیدار رییس سکتور خصوصی وزارت زراعت با سرمایه گذاران ایرانی 

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۹:۴۵
دیدار رییس سکتور خصوصی وزارت زراعت با سرمایه گذاران ایرانی 

۱۶ ثور ۱۴۰۳ ه‍.ش
مفتی عبدالرحیم‌شاهد رییس توسعه سکتور خصوصی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با رسول‌تاج‌الدین‌ و محمد اسحاق مشتاق سرمایه گذاران کشور ایران در حاشیه نمایشگاه بادام باغ کابل دیدار کرد. 
این دو تاجر ایرانی علاقه مندی‌شان را جهت  سرمایه گذاری در بخش زراعت، مالداری، تولید کودکیمیاوی و صحت حیوانی بیان کردند.
رییس  توسعه سکتو‌ر خصوصی وزارت زراعت از اطمینان همکاری این وزارت را  با تاجران ایرانی سپرده و  نیازمندی‌های افغانستان را در بخش زراعت، مالداری و باغداری بیان کرد. 
در همین حال حشمت الله شهرانی مشاور مقام وزارت زراعت با توجه به ضروریات افغانستان گفت که تولید کودکیمیاوی، حفاظه نباتات و صحت حیوانی از موضوعات اساسی است که سرمایه گذاران می‌توانند کار کنند.
در این مجلس  حشمت الله شهرانی مشاور وزارت زراعت، داکتر وسیم صافی رییس عامل اتاق تولیدات زراعت ‌و مالداری افغانستان و آمران ریاست سکتور خصوصی و‌ پلان وزارت زراعت حضور‌ داشتند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

BACK TO NEWS