حمایت متنفذین قومی در کاپیسا از پروسه جلوگیری از غصب و استرداد زمین 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۹
حمایت متنفذین قومی در کاپیسا از پروسه جلوگیری از غصب و استرداد زمین 

شماری  از متنفذین قومی و علمای ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا حمایت همه جانبه خویش را از پروسه جلوگیری از غصب و استرداد زمین های امارتی اعلام نمودند.
شماری از متنفذین قومی و علمای ولسوالی تگاب امروز به ریاست زراعت آبیاری و مالداری ولایت کاپیسا آمده و با مولوی روح الله روحانی رئیس زراعت آبیاری و مالداری و رئیس کمیته تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های امارتی دیدار نمودند.
در این دیدار ایشان از رهبری و تمامی اعضای کمیته تخنیکی استرداد و جلوگیری از غصب زمین های امارتی بابت تلاش های هیشگی و خسته گی ناپذیر شان در راستای تحقق عدالت و تطبیق حکم شرعیت در زمینه جلوگیری از غصب و استرداد زمین های امارتی اظهار سپاس و قدردانی نموده و از کار کرد ها و دست آورد های این کمیته ستایش نمودند .
متنفذین ولایت تگاب همچنات وعده سپردند که با کمیته تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمین های امارتی همکاری همه جانبه نمایند و جهت بهبود هرچه بهتر روند کاری از پروسه مذکور بطور کامل حمایت نمایند تا در سراسر این ولسوالی از غصب تمامی زمین‌ها و ساحات امارتی بطور کامل جلوگیری صورت گیرد و ساحاتی که سال های قبل توسط یک عده از افراد بطور خودسرانه و بدون اسناد قانونی و شرعی غصب گردیده دوباره استرداد گردد و به ارگان های مربوطه آن تسلیم داده شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳۳
Background image

نشست مشورتی مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با اعضای کمیته هالند برای افغانستان 

نشست مشورتی با اشتراک مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس، مدیریت های خدمات زراعتی و مالداری ولسوالی‌ها، و مسئولان کميته هالند و ده‌ها تن از مالداران در فارم شگوفان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲۹
Background image

کمپاین مبارزه با ملخ‌ها در ولسوالی رباط سنگی هرات آغاز شد

مسئولان در ولسوالی رباط سنگی هرات ‌می‌گویند از دو روز به این‌سو ملخ‌ها به کشت و زارهای زراعتی دهقانان این ولسوالی هجوم آورده اند و  کمپاین نا بودی آن‌ها آغاز شده تا از ضرر رساندن به کشت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۵
Background image

جلسه ‌هیئت مدیره شرکت کانال ننگرهار در وزارت زراعت دایر شد 

جلسه‌ هیئت مدیره  شرکت زراعتی کانال ننگرهار  برگزار و در آن مولوی غلام ‌الرحمان کظیم رئیس و تیم تخنیکی شرکت یاد شده  فعالیت‌های سال ۱۴۰۲ و پلان امسال شان را به هیئت مدیره ارائه نمودند.
. . .

BACK TO NEWS