جلسه هماهنگی به‌منظور آغاز کار موسسه‌های همکار وزارت زراعت برگزار شد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۷/۱۳ - ۱۰:۲۴
جلسه هماهنگی به‌منظور آغاز کار موسسه‌های همکار وزارت زراعت برگزار شد

۱۳ میزان ۱۴۰۰ هـ.ش
۲۸ صفر ۱۴۴۳ هـ.ق
معین زراعت و مالدرای وزارت زراعت به‌منظورآغاز کار دوباره موسسه‌های همکار با شماری از رئسا دولتی و مسولین موسسه‌های همکاراین وزارت جلسه هماهنگی برگزار کرد
این جلسه به‌منظور هماهنگی جهت آغاز کار دوباره پروژه‌ها‌ی که از طریق موسسه‌های همکار تطبیق می‌گردید برگزار گردیده بود و در این جلسه معین زراعت و مالداری به مسولین پروژه های همکار هدایت داد تا کار‌های پروژه‌های نا تکمیل را دوباره آغاز نمایند تا  با تطبیق این پروژ‌ه‌ها مشکلات مردم مرفوع و زمینه‌های کاری ایجاد گردد.
مولوی صدراعظم معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری ا.ا.ا در این جلسه تاکید برهماهنگی بیشتر در پیشبرد کار‌ها نموده و گفت "اساس اقتصاد افغانستان زراعت و مالداری است و اکثر مردم افغانستان  دراین سکتور مصروف هستند، بلند بردن زراعت و تولیدات زراعتی از لحاظ کیفیت و کمیت، مصرف کم و تولید بیشتر مسوولیت ما و شما است".
در همین حال معین زراعت و مالداری مشکلات مالی و اداری ریاست‌های مربوطه و موسسه‌های همکار را برسی نموده و گفت که به زودی تمام این مشکلات حل می‌گرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۴۰
Background image

برنامه آگاهی‌دهی راجع به اهمیت علفچرها در ولسوالی قادس ولایت بادغیس دایر شد 

برنامه آموزشی پيرامون اهمیت و استفاده درست ازعلفچرهای عامه برای مالداران ولسوالی قادس ولایت بادغیس از سوی کارمندان ریاست زراعت آن ولایت دایر گردید.
آمریت منابع طبیعی ریاست زراعت، آبیاری. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳۳
Background image

نشست مشورتی مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با اعضای کمیته هالند برای افغانستان 

نشست مشورتی با اشتراک مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس، مدیریت های خدمات زراعتی و مالداری ولسوالی‌ها، و مسئولان کميته هالند و ده‌ها تن از مالداران در فارم شگوفان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲۹
Background image

کمپاین مبارزه با ملخ‌ها در ولسوالی رباط سنگی هرات آغاز شد

مسئولان در ولسوالی رباط سنگی هرات ‌می‌گویند از دو روز به این‌سو ملخ‌ها به کشت و زارهای زراعتی دهقانان این ولسوالی هجوم آورده اند و  کمپاین نا بودی آن‌ها آغاز شده تا از ضرر رساندن به کشت. . .

BACK TO NEWS