جلسه ماهوار سکتور زراعت و انکشاف دهات  ولایت سمنگان برگزار شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۷ - ۹:۵۸
جلسه ماهوار سکتور زراعت و انکشاف دهات  ولایت سمنگان برگزار شد

جلسه ماهوار سکتور زراعت و انکشاف و دهات ولایت سمنگان تحت ریاست مولوی نیاز محمد عابد رئیس زراعت و با حضور نماینده گان مقام ولایت، ریاست‌های انکشاف و دهات، اقتصاد، حوزه دریایی، شهر سازی، محیط زیست و موسسات همکار در ریاست زراعت ولایت سمنگان دایر گردید.
در آغاز این جلسه موسسات همکار هرکدام به نوبه خویش فعالیت‌ها و کارکرد‌های ماه سرطان خویش را به خوانش گرفته و همچنین در مورد برنامه ها و فعالیت‌های شان در ماه اسد به حاضرین جلسه معلومات ارائه نمودند.
همچنین در این جلسه روی موضوعات همکاری موسسات در بخش بازاریابی محصولات زراعتی، تهیه گندم بذری للمی به دهاقین در سطح مرکز و ولسوالی ها، همکاری موسسات در بخش القاح مصنوعی و دیگر موارد شامل آجندا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۰:۴۵
Background image

د دیدار معین مالی و اداری وزارت زراعت با رییس و کارمندان ریاست زراعت ولایت کندز

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت با مولوی امان الله حسن رییس زراعت و کارمندان این ریاست دیدن نموده و پیرامون عشر و زکات، حفظ منابع طبیعی، خریداری و ذخیره سازی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۰:۲۸
Background image

معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت کندز سفر کرد 

ملا آغاجان آخند « حاجی  سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به ولایت کندز سفر نموده با ملا نثار احمد نصرت والی ولایت کندز و مقامات محلی این ولایت دیدار کرد.
هدف از سفر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۶:۲۱
Background image

جلسه بودجه معینیت زراعت و مالداری دایر شد 

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه بودجه در معینیت زراعت و مالداری وزارت زراعت تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و با حضور روساء تحت اثر معینیت برگزار شد. 
در این مجلس معین زراعت. . .

BACK TO NEWS