جلسه‌ای جهت بررسی ‌ فرصت‌های سرمایه گذاری در سکتور زراعت و مالداری برگزار شد 

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۳ - ۱۶:۳
د کرنې او مالدارۍ په سکتور کې د پانګونې د فرصتونو ارزونې په موخه غونډه دائره شوه

۱۳ جوزا ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه‌ای جهت بررسی فرصت‌های موجود سرمایه گذاری در سکتور زراعت، آبیاری و مالداری با حضور مسوولان کمیسون اقتصادی معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا و متخصصین وزارت زارعت در ریاست پلان و پالیسی این وزارت برگزار شد.
این جلسه که به منظور بررسی فرصت‌های موجود سرمایه گذاری در سکتور‌های زراعت و مالداری برگزار شده بود در آن  پیرامون پروژهای دارای اولویت وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و چگونگی تطبیق آن از سوی امارت اسلامی افغانستان و یا سکتور خصوصی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این جلسه همچنان پیرامون تقویت هماهنگی و همکاری میان مسوولان وزارت زراعت و کمیسون اقتصادی معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان به منظور تطبیق بهتر پروژهای زیربنایی در سکتور زراعت و مالداری صحبت گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS