تشکیلات وزارت زراعت بازنگری می‌شود

content_admin
یکشنبه ۱۳۹۸/۸/۱۲ - ۹:۳۹
تشکیلات وزارت زراعت بازنگری می‌شود

۱۱عقرب ۱۳۹۸

نصیراحمد درانی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، از آغاز کار برای بازنگری تشکیلات این وزارت خبر داده می‌گوید که این اقدام براساس فیصله کابینه و به منظور موثریت بخشیدن به خدمات در ولایات، صورت می‌گیرد.

آقای درانی امروز در آغاز ورکشاپ سه‌روزه‌ی که با حضور روسا و مدیران منابع بشری ادارات مربوط به وزارت زراعت در ولایات، در مقر این وزارت تدویر یافته است، گفت که او شخصاً از تشکیلات موجود در وزارت زراعت راضی نیست و تمرکز بیشتر کارمندان این وزارت در کابل است. وزیر زراعت با تاکید براین که اهمیت منابع بشری کم‌تر از منابع مالی و عایداتی نیست، افزود: «تمام منابع بشری از سر بازنگری می‌شود و جابه‌جایی در آن مطابق شرایط خاص پست و شرایط خاص تحصیلی و تجارب افراد صورت می‌گیرد.»

نصیراحمد درانی می‌گوید که وزارت زراعت مصمم است تا منابع بشری نهادهای مربوط‌اش را مورد بازنگری جدی قرار داده و ارایه‌ی خدمات در ولایات را بیشتر بهتر سازد. وی گفت:‌ «تمام تشکیلات از سر بازنگری می‌شود؛ چه از لحاظ تشکیلاتی و چه از لحاظ موثریت آن، چه از لحاظ نیازمندی و چه از لحاظ کیفیت افرادی که در آنجا کار می‌کنند. این نه‌تنها به‌خاطر یک شخص یا فرد است، اما حکومت در تطبیق آن قاطعانه مصمم است.»

با این‌‌حال، وزیر زراعت از روسا و مدیران منابع بشری ادارت مربوط به وزارت زراعت خواست تا در انجام اصلاحات و بازنگری منابع بشری توجه جدی و لازم داشته باشند و منافع شهروندان را در مقایسه با افراد نزدیک خود، ترجیح دهند. او گفت که این اصلاحات باید براساس واقعیت‌های عینی ولایات صورت گیرد.

درهمین‌حال، احمدمسعود توخی رییس عمومی خدمات ملکی در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری، می‌گوید که هدف اصلی فیصله کابینه در باره بازنگری منابع بشری در سطح کل ادارات دولتی، بهبود ارایه خدمات به شهروندان و استفاده‌ی اعظمی از کم‌ترین امکانات است. آقای توخی هم‌چنین افزود که ممکن است برخی‌ها از روند بازنگری منابع بشری، نگران بی‌کاری باشند، اما تاکید کرد که تمرکز بیشتر برای ارایه خدمات در ولایات صورت می‌گیرد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۲:۱
Background image

تدویر جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب ولایت کاپیسا

هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های امارتی ولایت کاپیسا جهت تسریع روند فعالیت‌ها تدویر جلسه نمود.
 این جلسه به سرپرستی مولوی روح‌الله روحانی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۱:۵۸
Background image

راه‌اندازی برنامه آموزشی برای شماری از دهقانان ولسوالی بگرام 

کارمندان مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی بگرام ولایت پروان برای شماری از دهقانان در  ساختمان این مدیریت در بخش‌ عملیات‌های زراعتی برنامه آموزشی راه‌اندازی نمودند.
همچنان دهقانان مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۰:۵۴
Background image

کار اعمار یک باب چکدم در  ولسوالی دولت آباد ولایت فاریاب تکمیل گردید

کار اعمار پروژه آبیاری اعمار چکدم  در ولسوالی دولت آباد ولایت فاریاب از طرف وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تکمیل گردید.
در محفل بهره‌برداری این پروژه مولـوی جان مراد وقار رئیس زراعت،. . .

BACK TO NEWS