تدویر جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب ولایت کاپیسا

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۱۳:۴۴
تدویر جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب ولایت کاپیسا

۶ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های امارتی ولایت کاپیسا جهت چگونگی حفاظت بهتر از ساحات تثبیت شده و جلوگيری از غصب دوباره آن تدویر جلسه نمود.
این جلسه تحت ریاست مولوی روح‌الله ‌روحانی رئیس زراعت و حضور روساء استخبارات، معاون قومندانی امنیه، مستوفیت، عدلیه، حج و اوقاف، شاروالی، سرحدات اقوام و قبایل، شهرسازی و آمر قضایای امارت و مدیر کدستر دایر شد.
در این جلسه رئیس زراعت پیرامون  چگونگی جلوگیری از غصب و ساخت ساز‌ها در منطقه دشت عاشقان، تپه آب مزار مرکز ولایت، زمین‌های امارتی ولسوالی تگاب، تسلیمی ۱۱۸ جریب زمین شهرک مهاجرین در ولسوالی تگاب و شهرک شری زار صحبت نموده و روساء حاضر نظریات خویش را در مورد اظهار نمودند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS