برای ۱٠٠ مالدار در ولسوالی علی آباد ولایت کندز مواد خوراکه حیوانی توزیع شد 

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۳:۴۳
برای ۱٠٠ مالدار در ولسوالی علی آباد ولایت کندز مواد خوراکه حیوانی توزیع شد 

۱ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کندز با همکاری موسسه کمیته هالند برای ۱٠٠ تن از مالدارن واجد شرایط ولسوالی علی آباد ولایت کندز خوراکه حیوانی توزیع کرد.
این مواد خوراکه در حضور داشت معاون ولسوالی، داکتر زین الدین کارمند مدیریت خدمات مالداری و نماینده دفتر مذکور برای ۱٠٠ خانواده مالدار بی بضاعت و مستحقی که قبلا از سوی ریاست زراعت و موسسه متذکره سروی و شناسایی شده بود توزیع شد که در این برنامه برای هر فامیل مالدار به مقدار ۱۰۰ کیلو گرام مواد خوراکه حیوانی داده شد.
در جریان این توزیع داکتر زین الدین کارمند خدمات مالداری معلومات مفیده و رهنمای‌های لازم را در رابطه به طریقه استفاده مواد خوراکه حیوانی برای مستفیدین جهت تغذیه مال‌های شان اراٸیه داشته و همچنان از مسؤلین دفتر کمیته هالند به پاس فعالیت‌ها و خدمات در سکتور زراعت و مالداری انجام داده شده اظهار قدر دانی نمود.
در همین حال مالدارن مستفید شده از مواد خوراکه حیوانی از تطبیق همچو کمک‌ها ابراز خرسندی نموده و خواهان کمک‌های بیشتر گردیدند۔

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS