با ساخت یک شبکه آبیاری در ننگرهار، حاصلدهی هشتصد هکتار زمین دو فصله شد
با ساخت شبکه آبیاری «باندی» در ولسوالی کوزکنر ولایت ننگرهار، مستفیدشوندگان این شبکه حالا از زمینهای زراعتیشان برای دو فصل حاصل میگیرند.
با ساخت شبکه آبیاری «باندی» در ولسوالی کوزکنر ولایت ننگرهار، مستفیدشوندگان این شبکه حالا از زمینهای زراعتیشان برای دو فصل حاصل میگیرند.
نشستی به ریاست مولوی بازمحمد فیضان معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و با حضور رؤسا، مشاوران بخش آبیاری و منابع طبیعی و مسئولان مؤسسه افغان اید برگزار شد.
در این. . .
مولوی امانالله حسن رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در رأس یک هیأت متشکل از کارشناسان زراعت، مسئولان مؤسسه میشن ایست و مسئولان بخش پلان و هماهنگی این ریاست به ولسوالی واخان. . .
مولوی امانالله حسن رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در رأس یک هیأت متشکل از کارشناسان زراعت، مسئولان مؤسسه میشن ایست و مسئولان بخش پلان و هماهنگی این ریاست به ولسوالی واخان. . .