از روز دهقان با برگزاری محفل باشکوهی در کندز تجلیل شد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱/۳ - ۱۳:۳۵
از روز دهقان با برگزاری محفل باشکوهی در کندز تجلیل شد

۲ حمل ۱۴۰۰
از دوم حمل، روز دهقان، با برگزاری محفل با شکوهی با حضور صدها تن از مسوولان محلی، فعالان جامعه‌ی مدنی، مؤسسات همکار، شرکت‌های خصوصی، دهقانان، ورزشکاران و شهروندان کندزی، در صحن شهرداری این ولایت تجلیل شد.
عبدالهادی قرلق رییس زراعت، آبیاری و مالداری کندز، در آغاز این محفل با ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته این ریاست و برنامه‌های سال جدید، گفت که ولایت کندز در نتیجه همکاری مسوولان محلی و مؤسسات، لقب «کندوی افغانستان» را حفظ خواهد کرد.
هم‌چنین در این محفل، دیگر سخنرانان نیز از کارکردهای ریاست زراعت کندز قدردانی کردند.
ریاست زراعت کندز، همه ساله به منظور ارج‌گذاری به زحمات دهقانان و مالداران، روز دوم حمل را با برگزاری جشن ویژه‌ای گرامی می‌دارد.
در این محفل، کارمندان ریاست زراعت، زعفران‌کاران، وترنران، شرکت‌های ارایه‌‌کننده خدمات زراعتی، ورزشکاران رژه رفته و حرکت‌های مختلفی را به نمایش‌ گذاشتند. هم‌چنین در این محفل با اهدای تقدیرنامه و تحایفی، از دهقانان پیش‌قدم قدردانی شد.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS