وزیر زراعت برای امضای یک سند همکاری‌های زراعتی وارد ترکیه شد

content_admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹
وزیر زراعت برای امضای یک سند همکاری‌های زراعتی وارد ترکیه شد

۱۸ حوت ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در راس یک هیات عالی‌رتبه از دولت جمهوری اسلامی افغانستان به منظور امضای یک یادداشت تفاهم میان حکومت جمهوری ترکیه و حکومت جمهوری اسلامی افغانستان در زمینه‌ی همکاری‌های تخنیکی، علمی و اقتصادی در عرصه زراعت وارد جمهوری ترکیه شد.
در این سفر آقای احدی را عزیز احمدزی رییس اداره‌ی ملی نورم و استندرد، ولید اکبر سروری رییس انسجام واحد حقوقی قراردادها و زیربناها، نماینده‌ی وزارت خارجه و شماری از رییسان وزارت زراعت همراهی می‌کنند.
از داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری هنگام ورود به جمهوری ترکیه، امین رامین سفیر جمهوری اسلامی افغانستان مقیم انقره، اسماعیل امره قره یل وکیل پارلمان کشور دوست ترکیه و رییس کمیسیون مختلط اروپا در پارلمان ترکیه، رییس روابط خارجه‌ی وزارت زراعت و جنگلداری و شماری از محصلان پذیرایی کردند.
قرار است یادداشت تفاهم میان حکومت جمهوری ترکیه و حکومت جمهوری اسلامی افغانستان در زمینه‌ی همکاری‌های تخنیکی، علمی و اقتصادی در عرصه زراعت امروز میان وزیر زراعت، آبیاری و مالداری افغانستان و داکتر بکر پاکدمیرلی، وزیر زراعت و جنگلداری جمهوری ترکیه، در انقره و در مقر وزارت زراعت آن کشور امضا شود.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۵۴
Background image

دیدار معین زراعت و مالداری با مسوول برنامه‌های بشردوستانه کمیته ناروی در افغانستان

۲۸ حمل ۱۴۰۳  هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با ذبیح الله رحمتی مسوول برنامه‌های بشردوستانه کمیته ناروی برای افغانستان دیدار و روی ایجاد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۴۷
Background image

معین زراعت و مالداری با رییس بنیاد "روپانی" دیدار کرد

۲۸ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با محبت علی رییس بنیاد "روپانی" و شماری از مسوولین این بنیاد دیدار و پیرامون. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۲
Background image

با گرفتن غرفه در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی محصولات خود را به فروش برسانید

جشن دهقان و سی‌ومین نمایشگاه محصولات زراعتی از سوی وزارت زراعت برای چهار روز با شعار "زمینه سازی بنیادی برای زراعت زمین ساز خودکفایی افغانستان" از تاریخ دوازدهم الی پانزدهم ثور سال ۱۴۰۳. . .

BACK TO NEWS