دیدار سرپرست و نامزد وزیر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با معاون رییس جمهور

user-admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۶/۲۶ - ۲۰:۱۹
د جمهور رئیس له مرستیال سره د کرنې، اوبو لګولو او مالدارۍ وزارت د سرپرست او کاندید وزیر لیدنه

 

چهارشنبه، ۲۶ سنبله ۱۳۹۹

انوارالحق احدی سرپرست و نامزدوزیر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری قبل از ظهر امروز با استاد سرور دانش معاون دوم رییس جمهور دیدار کرد.
آقای احدی از اولویت‌های کاری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به معاون دوم رییس جمهور گزارش داد و از معاون رییس جمهور درخواست کرد که این وزارت را در خصوص تطبیق برنامه‌ها و اولویت‌هایی که تعریف شده است، حمایت کند.
هم‌چنین استاد دانش معاون رییس جمهور از  تجربیات آقای احدی در مدیریت پست‌های بلند دولتی به نیکی یاد کرده گفت که اطمینان دارد وی در مدیریت و رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری نیز موفق خواهد بود.
در این دیدار هم‌چنین، راجع به مسایل سیاسی کشور، ثبات سیاسی، کابینه متحد و یک‌پارچه تبادل نظر شد و تأکید گردید که وزرای حکومت با در نظر داشت منافع و مصالح عمومی کشور، بدون ملاحظات تیمی وظایف‌شان را به بهترین وجه انجام بدهند.

*برگرفته از صفحه فیس‌بوک دفتر مطبوعاتی معاون دوم ریاست جمهوری!

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۴۰
Background image

برنامه آگاهی‌دهی راجع به اهمیت علفچرها در ولسوالی قادس ولایت بادغیس دایر شد 

برنامه آموزشی پيرامون اهمیت و استفاده درست ازعلفچرهای عامه برای مالداران ولسوالی قادس ولایت بادغیس از سوی کارمندان ریاست زراعت آن ولایت دایر گردید.
آمریت منابع طبیعی ریاست زراعت، آبیاری. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳۳
Background image

نشست مشورتی مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با اعضای کمیته هالند برای افغانستان 

نشست مشورتی با اشتراک مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس، مدیریت های خدمات زراعتی و مالداری ولسوالی‌ها، و مسئولان کميته هالند و ده‌ها تن از مالداران در فارم شگوفان. . .

BACK TO NEWS