هلمند کې د کرنیزو کوپراتیفونو د ارزونې چارې پیل شوې 

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۵/۲۳ - ۱۳:۵۹
هلمند کې د کرنیزو کوپراتیفونو د ارزونې چارې پیل شوې 

۲۳ زمری ۱۴۰۲ه‍.ش
۲۷ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۵ه‍.ق
د هلمند ولایت د کرنې، اوبولګولو او مالدارۍ ریاست لخوا، د کرنې وزارت په لارښؤنه، په دې ولایت کې د کرنیزو کوپراتیفونو د ارزونې چارې چې له وړاندې پیل شوي دي دوام لري. 
د ارزونې او څارنې دغه پروسه د یوه ګډ پلاوي لخوا ترسره کېږي، چې په ترکیب کې یې د ولایت مقام، امنیې قوماندانۍ او کرنې ریاست دوه تنه استازي شامل دي .
د ارزونې دغه لړۍ په دې موخه ترسره کېږي ترڅو یاد کوپراتیفونه په نوي طرزالعمل ثبت او خپلې چارې د یادې کړنلارې مطابق مخې ته یوسي.
تر دې مهاله د یادې پروسې په لړ کې دنادعلی ولسوالی دبغرا په نوم کوپراتیف ، دګریشک ولسوالی د نیک زایی، بابادریاب، ابپاشک، اببازانو. دګرمسیر ولسوالی د جنګیزایي، ده ذکریا، صالح بابا، اتفاق، اتحاد هزارجفت، د ناوې ولسوالی دباغ رباط او د ترمه خماري کرنیزو کوپراتیفونو د مدیره پلاوی سره ناستې ترسره شوي دي او د نوي طرزالعمل په اړه هر اړخیزه معلومات ورکول شوي .
د یادولو وړ ده، چې هلمند کې دا مهال نږدې ١٣٠ بابه کرنیز کوپراتیفونه ثبت دي، چې له مخې به یې فعال او غیر فعاله کوپراتیفونه په نښه او د نوي طرزالعمل له مخې به یې چارې عیارې شي.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۴/۸/۲۴ - ۱۵:۱۵
Background image

دلغمان د کرنې رییس د کرنې وزارت د کرنیزو تخمونو د تصدیق کولو رییس سره وکتل

۲۴ لړم ۱۴۰۴ هـ.ش
۲۴ جُمَادَى الأول ۱۴۴۷ هـ.ق
دلغمان د کرنې، اوبولګولو او مالدارۍ رییس ا مولوي عبدالستار محمد د خپل کار په دفتر کې د کرنې وزارت د کرنیزو تخمونو د تصدیق کولو رییس مولوي. . .

شنبه ۱۴۰۴/۸/۲۴ - ۱۲:۳۱
Background image

کرنې وزارت کې د سروي کدستر بستونو لپاره ازموینه واخیستل شوه

۲۴ لړم ۱۴۰۴ هـ.ش
۲۴ جُمَادَى الأول ۱۴۴۷ هـ.ق
د کرنې، اوبولګولو او مالدارۍ وزارت د اراضۍ ریاست په چوکاټ کې د سروي کدستر اړوندو«ان.ټي.اې» بستونو لپاره ازموینه ترسره شوه.
په دې ازموینه کې. . .

شنبه ۱۴۰۴/۸/۲۴ - ۹:۵۷
Background image

خوست کې د غنمو ننداریزو کروندو لپاره اصلاح شوي تخمونه او کیمیاوي سرې ووېشل شوې

۲۴ لړم ۱۴۰۴ هـ.ش
۲۴ جُمَادَى الأول ۱۴۴۷ هـ.ق
د خوست ولایت د کرنې، اوبولګولو او مالدارۍ ریاست د کرنیزو چارو آمریت اړوند د کرنیزو چارو عمومي مدیریت د غنمو د حاصلاتو د لوړولو او د معیاري. . .

بازگشت