تلاش‌های ریاست زراعت بادغیس به منظور حفاظت از منابع طبیعی

user-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۷/۲۶ - ۱۴:۱۴
تلاش‌های ریاست زراعت بادغیس به منظور حفاظت از منابع طبیعی


۲۶ میزان ۱۴۰۱ هـ.ش
مولوی عبدالحکیم حکیمی آمرمنابع طبیعی ریاست زراعت، آبیاری و مالداری  ولایت بادغیس بخاطر جلوگیری از قطع جنگلات، تخریب علفچرها و قاچاق نباتات طبی با باشنده‌های ولسوالی‌های جوند و تگاب این ولایت دیدار نموده و بخاطر جلوگیری بهتر از تخریب منابع طبیعی صحبت نمود.
در این جلسه اعضای رهبری ولسوالی‌ها وعده هر نوع همکاری را داده و و مردم هم تعهد سپردند که در حفاظت از سرمایه‌های بومی کار می‌کنند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۵:۴
Background image

د ننګرهار وادي کرنیز امارتي شرکت او قراردادي شرکتونو ترمنځ د همغږۍ غونډه؛ د ستونزو پر حل او مالي مکلفیتونو د پوره کولو ټینګار وشو

۲ چنګاښ ۱۴۰۵ هـ.ش
۷ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۸ه‍.ق
د ننګرهار وادي کرنیز امارتي شرکت اجرائیوي رییس، سید محمد نعیم محمدي، د هډې فارم له قراردادي کرنیزو شرکتونو د استازو سره د همغږۍ، همکارۍ او. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۰:۱۷
Background image

فراشغان ولسوالی ته د لغمان د کرنې رییس سفر

۲ چنګاښ ۱۴۰۵ هـ.ش
۷ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۸ه‍.ق
د لغمان د کرنې، اوبولګولو او مالدارۍ رییس مولوي سلیمان ایمن په داسې حال کې، چې د قدرتي زیرمو آمر مولوي ګل رسول زبیر، د کرنې متخصص او. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۰:۱۷
Background image

د ننګرهار حصارک ولسوالی کې یوشمېر حیواني او نباتي درملتونونه وڅارل شول

۲ چنګاښ ۱۴۰۵ هـ.ش
۷ مُحَرَّمُ الحَرام ۱۴۴۸ه‍.ق
 د ننګرهار د کرنې، اوبولګولو او مالدارۍ ریاست تر چتر لاندې د حصارک ولسوالی د ترویج مدیریت ګډ پلاوي د یادې ولسوالی په مرکزي بازار کې. . .

بازگشت